دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 آبان 1397 - 02:18
وب‌گردی دانشجویی/

بومرنگ؛ نرم‌‌افزاری برای سازمان‌دهی ایمیل‌ها 

بومرنگ بهترین نرم‌افزار برای مدیریت و سازمان‌دهی ایمیل‌های شماست.
کد خبر : 326479
boomerang-for-gmail.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه‌های جهان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اگر از جی‌میل به‌عنوان پلت‌فرم اصلی ایمیل استفاده می‌کنید، بومرنگ می‌تواند بهترین برنامه مدیریت و بهره‌وری برای شما باشد. این برنامه کاربردهایی را به جی‌میل شما اضافه می‌کند که کار را برای شما آسان‌تر و راحت‌تر می‌کند.


 از سال 2010 بومرنگ به میلیون‌ها کاربر ایمیل کمک کرده تا روی آنچه مهم است تمرکز کنند. این نرم‌افزار اطمینان حاصل می‌کند که کاربر به تمام پیام‌های دریافتی پاسخ بدهد. این برنامه مدیریتی نحوه برنامه‌ریزی ملاقات را نیز متحول می‌کند. به لطف بومرنگ، ارتباط دیجیتال هرگز به این سادگی نبوده است. 


با استفاده از این برنامه می‌توانید پیام‌های الکترونیک را در صندوق دریافت آرشیو کنید، همچنین می‌توانید یادآوری تنظیم کنید تا رسیدگی به آنها را بعداً به یاد شما بیندازد. بومرنگ امکان بستن ورودی این‌باکس را هم برای کاربران فراهم می‌کند تا باعث حواس‌پرتی آنها نشود.


یکی دیگر از ویژگی‌‎های مفید این برنامه، امکان نوشتن چند ایمیل و برنامه‌ریزی برای زمان ارسال آنهاست. این امر برای افرادی که مایل به ارسال ایمیل‌های بازاریابی هستند؛ اما نمی‌خواهند از ابزارهای ارسال ایمیل در مقیاس بالا استفاده کنند، بسیار مناسب است.


انتهای پیام/4021/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته